fredag 26. november 2010

Utplasering!

25.11.10
I dag var det enda en torsdag med utplasering som jeg har gledet meg til :)
Jeg begynte på jobb klokka 9 og sluttet klokka 3, da jeg kom fikk jeg begynne med å pakke opp esker som skulle bli til gave esker som skulle stå i utstillings vinduene.
Etter jeg hadde pakket opp 18 stk. ca. begynte jeg med å stryke klær som jeg skulle ha på dukkene i vinduene, jeg skulle få sjifte å pynte barne vinduet.
Da jeg hadde strøket alle klærne tok jeg dem på dukene og satte inn gave eskene som skulle ver inni som julepynt. Dette holdt jeg på me nesten hele dagen den siste timen var jeg med på å finne nye klær på lagere å ta ut i butikken å henge opp på knagger og plasere ut i butikken der det skulle være.

Bilder:


















*Rebekka*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar