torsdag 4. november 2010

Produksjon! dag 8. (hjemme arbeid)

04.11.10
I dag har jeg ikke vert på skolen pga. utplasering. Så jeg har jobbet med kjolen min hjemme, eller jeg jobbet med den oppe hos mormor. Jeg fikk gjort ganske mye, først tok jeg en tøy bokse og klippet opp slik det ble en topp som jeg skal ha øverst på kjolen. Deretter troklet jeg og gjorde alt som måtte til, etter alt var klart tok jeg å begynte å sy først bunden på kjolen det lyse stoffet sammen og så tok jeg å sydde toppen på det sammen. Ble nesten ferdig med hele kjolen har bare små puss igjen som må gjørs. Det er at jeg må kjøpe en tøy blomst på Cubus i lyse rosa tror jeg at jeg skal ta den, og fikse litt på tråene på innsiden og stryke litt osv.. ikke så mye mer så er jeg helt ferdig! :)

Noen bilder:












Mormor tok en liten sjekk på om jeg hadde klart å gjøre det riktig, å det hadde jeg :)

















Begynner å nerme seg noe her !

*Rebekka*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar