tirsdag 2. november 2010

Produksjon! dag 6.

02.11.10
I dag har vi hatt dette hele dagen, jeg startet med å ta frem alt jeg hadde begynt på å se hva som måtte gjørs videre. Jeg fikk gjort alt det som jeg manglet på mønsteret mitt ferdig å fikk frøvd den på meg for å se om alt passet slik det skulle.
Produktet mitt tok jeg med meg hjem slik jeg kunne få litt bedre hjelp av mamma siden det er så mange som trenger hjelp på skolen. Jeg kom godt i gang med produktet mitt, og jeg fant alt stoffet jeg trengte.
Bunden på kjolen brukte jeg en kjorte, og opp forbi skal jeg bruke en grå/svart tøy bukse. Jeg skal også ha et par blomster av rammelim helt nede i det ene gjørne på kjolen å en tøy blomst som stikker ud helt oppe på kjolen. En glidelås skal jeg også feste på kjolen bak slik det er lett å ta den på.
Sy måter jeg brukte for å gjøre dette :
- rettsøm
- sikksakk
- trokling

Noen bilder fra prosessen i dag:




































Det var bare en liden visning på hvordan jeg har tenkt alt skal bli,
 resten fortsetter jeg med i morgen.

*Rebekka*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar