tirsdag 16. november 2010

Keramikk!

16.11.10
I dag har vi jobbet med keramikk nesten hele dagen, vi var delt inn i to grupper.
De første timene jobbet jeg med den harde leira som vi skulle lage et bilde ut i fra, vi mårre ha et bilde som sto ut og ikke var flatt men det som skulle være på kunne vi velge helt selv!
Jeg valgte egentlikt en form som var en utfordring å få til, men det gikk kjempe bra å jeg fikk det til slik den skulle bli :)

Bilder:

































Nå skal det brennes og resten skal bli gjort ferdig en annen dag :)



Etter storfri sette vi i gang med å begynne med den myke leira! Vi skulle lage engler som vi skal selge på  jule messa, det ble allslags engler som ble lagde. Vi kunne lage mønster og former selv, hele bordet var fult av ting vi kunne bruke til å lage mønster :)
Jeg fikk lagd meg to engler som jeg ble helt ferdige med, eneste som må gjørs nå er å brenne dem og vis vi får ti å ta glasur på dem.


Bilder:













*Rebekka*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar