torsdag 11. november 2010

Utplasering!

11.11.10
I dag har vi vert i utplasering på jobber osv, jeg jobbet hos min tante på voll-juletregard.
Jeg var med å flettet pil kuler, som skal selges når det åpner, det var kun dette vi fikk gjort i dag. Vi lagde to store kuler hvær, det tok mange timer på å lage dem.
Det er ikke nor jeg har gjort før så det var helt nytt for meg har bare sitt de ferdige produktene men ikke prøvd det selv. Var veldig kjekt å få lære det selv :)
Dette er en gård som har salg av juletrær og alt muligt annet fint, det er en utrolig koselig plass å ta med seg sin familie å få oppleve litt av hvert en helg.

Bilder av det jeg gjorde i dag:
























Dette er noen bilder av andre ting som kommer på salg:
(alt er lagd selv)





















Her er det lys på den slik den lyser når du har den ute om kvelden kjempe tøft!  :)


To forskjellige sorter pil.





Mer info om gården osv..  gå inn på -->    http://www.voll-juletregard.no


*Rebekka*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar