torsdag 18. november 2010

Utplasering!

18.11.10
I dag var det endelikt utplaserings som jeg har gledet meg til. Jeg ble ringt av cubus at jeg fikk plass som utstilingsdesign, og jeg var med en dame som hetet Siv som skulle vise meg hva vi skulle gjøre slik jeg fikk prøvd ut hva jobben gikk ut på :)
Jeg jobbet fra 10-4, å hadde hele tiden noe å gjør!
Startet med å stryke tre røde duker som skulle legges inn på bordene med perfyme gave esker oppå, etter jeg var ferdig med å stryke dem tok jeg alt det som sto på bordene av og satte på di nye dukene.
Dette jobbet jeg med i mange timer det var mye arbeid som skulle til, jeg kunne selv bestemme å lage det til  på bordene hvordan eskene skulle stå osv..
Etter et par timer med det så var jeg ferdig med den prosessen, da var det bare å begynne å pakke ut nye varer å brette dem og henge dem opp :)

Litt bilder fra det som ble gjort:











Var mye esker som skulle på bordene så det var en utfordring å få alt til å stå på plass slik det skulle se bra ud, men jeg fikk skrøyd å klarte det utrolig bra :)


*Rebekka*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar