lørdag 30. oktober 2010

Resten på rammelim og skisse for kjolen! dag 4.

29.10.10
I dag har jeg gjort resten på rammelim oppgaven jeg begynte på i går. Jeg startet med at jeg tok å smørte et tynt lag med vaselin på bildet jeg hadde. Etter det lot vi det ligge å tørke slik vaselinen tørket inn i bildet, deretter når bildet var helt tørt var det klar for bruk til det vi ville ha det på :)

Et par bilder:





Slik ble det da det var ferdig :)


SKISSE FOR KJOLEN MIN:

Jeg fikk også begynt på skissen på produktet mitt, jeg begynte med å tegne slik det skulle bli fremgangsmåten. Etter jeg hadde jort meg helt ferdig med det tok jeg duken jeg hadde med meg og la formen som jeg skulle klippe etter oppå. Jeg tok og festet det med nåler slik det hang der det skulle så begynte jeg å klippe det ut. Dette er bare måla og utgangspunkte jeg skal ha til jeg ska begynne å sy det ekte produktet mitt. Ble ikke heit ferdig men tar resten på mandag :)

Noen bilder av det som ble gjort:









*Rebekka*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar